Alimente care ne ajută să avem unghii frumoase

Frumusețea astăzi înseamnă ceva mai mult decât o simplă programare la un salon de Beauty. Mai mult decât atât, există foarte multe produse moderne pe care distribuitorii de produse de manichiura si pedichiura le comercializează online cu succes. Toate ofertele  comerciale de actualitate merită studiate cu atenție! Concurența în acest domeniu este foarte mare iar clienții pretențioși vor fi foarte impresionați de o ofertă variată și de soluții multiple pentru felul în care arată.

            Avem metode noi care ne pot ajuta să arătăm foarte bine: suplimente alimentare, uleiuri vegetale, alimente speciale, etc. Sunt metode noi de care dispunem astăzi.

          Ce alimente trebuie să consumăm pentru a avea unghii frumoase?

            Alimentația nu reprezintă numai un mijloc eficient de protecție a stării noastre de sănătate ci și o modalitate de a avea mâinile mult mai bine îngrijite. Unele alimente ne ajută să ne întreținem foarte bine manichiura.

            Ouăle

            Ouăle sunt alimentele care conțin foarte multă biotină (vitamina B7). Tot acestea sunt o sursă foarte bogată de proteine pentru unghii. Aceasta se poate întâlni și în cereale , ficat, brânză, carne de pui și iaurt. Dacă vom consuma biotină zilnic, specialiștii susțin că acest lucru va favoriza întărirea unghiilor și va determina prevenirea împotriva exfolierii și ruperii acestora.

            Carne roșie, carne de pui

            Carnea roșie conține mult fier și proteine. Dacă fierul este insuficient în organismul nostru, atunci va apare implicit un fenomen de anemie. Aceasta va influența și starea de sănătate a unghiilor, implicit. Dacă persistă timp îndelungat, unghiile se vor deforma și vor capătă forma de “lingură”.

            Zinc și Seleniu

            Unghiile sunt influențate de nivelul de zinc și de seleniu din organism. Ambele minerale au rol de nutriție asupra unghiilor. Surse importante de zinc sunt carnea, nucile, migdalele, caju, crustacee, cerealele integrale. Sursele de seleniu sunt nucile, peștele, ciupercile și ouăle.

            Dacă doriți să consumați suplimente alimentare pe bază de seleniu, în mod obligatoriu va trebui să solicitați sfatul medicului dumneavoastră de familie. Nu este recomandat să îl consumați în cantități mari. Acest lucru este valabil atât pentru persoanele care urmează deja un tratament medicamentos cât și pentru cei care nu suferă de nici o afecțiune a stării de sănătate.

            Portocale și grapefruit

            Toate conțin cantități foarte mari de vitamina C. Aceasta influențează mult creșterea și dezvoltarea unghiilor. Vitamina C este responsabilă de producerea de colagen. Astfel, unghiile se vor exfolia și se vor rupe mult mai greu.

            Ovăz

            Este un aliment banal, ieftin pe care îl găsim în orice supermarket important. Este foarte bogat în nutrienți precum zinc și cupru. Ambii influențează în mod pozitiv starea de sănătate a unghiilor și a oaselor. Ovăzul reprezintă și o sursă foarte bună de mangan, complexul de vitamine B și silicon. Toate la un loc previn afecțiunile unghiilor într-un mod foarte eficient.

            Adăugați la produsele moderne din industria de frumusețe și aceste alimente importante pentru felul în care arătăm de zi cu zi!